streda 22. februára 2017

Prečo sa mi nedarilo takú dlhú dobu prestať s fajčením?


Myslím, že v prvom rade je to všetko v hlave to hej, to si poviem teraz. No vo všeobecnosti tomu bránili ľudia a najmä kamaráti okolo mňa. Blbosť? Výhovorka? Aj tak sa to dá chápať. Spomínam si na situácie, keď som sa snažil prestať už na strednej škole.Ráno som vystúpil z autobusu celý roztrasený, že som si ešte nazapálil. Čakal ma tam vždy spolužiak, s ktorým sme chodili do školy a vždy si vedeli zapáliť. A teraz si predstav tú situáciu, ráno bez cigy, v autobuse triaška, myšlienky len ako si zapáliť. Potom ti tvoj spolužiak povie: čo nefajčíš? a ty na to: nechcem..... ( i keď viem, že by som tú cigaretu vtedy sfajčil na dva ťahy) a on: je.....ti ? tu máš.... no a ste tam de ste nechceli byť. Je to svinstvo, pretože, tých dní kedy sa človek rozhodne prestať a nezapáliť je hrozne málo. Určite by som ich napočítal tak 5 až 8 krát za 10 rokov. Nemyslím len myšlienkami, ale aj skutkom, čiže aspoň jeden, dva - dni tentoraz aktívneho nefajčenia. Myslím, že keď sa človek dokáže raz za čas nad tým pozastaviť, že by bolo dobré skúsiť presťat, MAL BY TAK UROBIŤ!!!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára