pondelok 27. februára 2017

Prvé dni bez cigarety :(



Prvý deň mi to ešte len dochádzalo, druhý deň to telu došlo a začalo sa, čo som vedel, že príde. Nervozita, stres, úzkosť, čudné chute, pichanie po celom tele, chodenie na toaletu, už som nevedel, čo mám robiť. Ja osobne som bol na tom veľmi zle so závislosťou ale vedel som, čo ma čaká.

Najhorší z prvých 6 až 7 dní bez cigarety je podľa mňa piaty. Myslím si tak, pretože som sa pokúšal prestať dva krát skoro hneď po sebe....a poviem Vám ten piaty deň je zaberák. 


Najprv som nefajčil 4 dni a na piaty som si zapálil. Pamätám, že som bežal na pumpu, kúpil cigy, a s pôžitkom si zapálil hneď 2 po sebe. Ďalší deň som šiel do práce, a robil všetko po starom ako klasický fajčiar. Keď už bolo po obede a ďalšej cigarete, vstúpil som si do svedomia a povedal si, že musím hneď prestať, pretože závislosť je veľká. Sám sebe som si začal okrem toho vyčítať, že som si zapálil. Nakoniec som si s kľudom povedal: Dobre, dofajčím túto krabicu (nie naraz a podobné metódy...), a končím. Ak to nespravím teraz, tak najbližšie dva roky tiež nie. Natoľko už sa poznám. Dofajčil som a začalo to odznova...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára