utorok 21. februára 2017

Ako prestať fajčiť?

Je to na tebe 😉
Silou vôle? Postupne? Hneď a zaraz? Vyfajčením celej krabice? Je mnoho spôsobov o ktorých ste počuli, no ja som sa rozhodol podeliť o svoje skúsenosti. Začal by som v prvom rade sám od seba. Rád by som sa prostredníctvom blogu, s Vami popasoval s touto neľahkou najprv myšlienkou prestať fajčiť. Skúsim sám sebe položiť zopár otázok a tým sa vám trocha predstaviť, aby ste mali aj Vy predstavu, v akom štádiu fajčenia som sa rozhodol prestať, a či je to nemožné ako som si vždy myslel, z čoho mi vždy výchádzala veta " Lepšie by bolo nikdy nezačať !!! " , ale určite ste si mnohí z Vás povedali to isté veľa krát. 

Ak chcete byť v spojení so mnou aj na FB kliknite TU

 



1 komentár:

  1. rád si prečítam Vaše skúsenosti, či problémy a budem sa snažiť pomôcť :)

    OdpovedaťOdstrániť